Pagini

marți, 22 martie 2011

Jojo: "Îmi doresc să nasc băiețel și cred că așa va fi"

Însărcinată în șase luni, actrița din show-ul “Serviciul Român de Comedie” nu știe încă sexul copilui pe care îl așteaptă și îl va afla abia în ziua în care va naște. Motivul? Soțul ei, Ionuț Grama, nu este de acord să afle înainte dacă va fi tată de băiat sau de fată.

"A fost ideea soțului meu să nu aflăm ce sex are copilul, dar eu cred că vom avea un băiat, așa am simțit de la început și așa ne dorim foarte mult. Cred că atunci când îți dorești ceva foarte tare ți se îndeplinește. Dacă va fi băiat o să fie botezat Ionuț, iar dacă va fi fetiță nu ne-am gândit încă, probabil va purta numele bunicii mele, Ana. Oricum nu ne oprim la un singur copil, deoarece ne dorim o familie numeroasă. Atât eu, cât și soțul meu am fost copii unici și ne-am dorit întotdeauna frați sau surori, așa că vom face mai mulți copii”, a declarat Jojo în emisiunea “Poveștiri adevărate”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu