Pagini

luni, 21 martie 2011

Zăvoranca: "De jumătate de an nu am mai făcut sex cu soţul meu" Pepe: "Păi normal, că şi-a pus-o cu Tudy"

Războiul dintre Oana Zăvoranu şi Pepe îşi consumă doar primele acte căci până la final pare că se vor întâmpla mult mai multe. Declaraţii şocante, care mai de care pe un ton mai acuzator, vin în rafale din ambele tabere.

Querida a explicat astăzi la conferinţa de presă susţinută la un restaurant din Capitală că nu mai simţea nevoia să facă dragoste cu soţul său de mai bine de şase luni.


"De mai bine de jumătate de an eu nu mai simt să am relaţii sexuale cu Pepe", spunea ea astăzi.

Pepe a ascultat calm spusele soţiei şi are şi un răspuns. "Latino-loverul" susţine că ar fi fost înşelat de cea care îi este încă soţie nu cu un bărbat, ci cu doi şi că de la Revelion el nu s-a mai atins de ea. "Păi normal că şi-a pus-o cu Tudy. Pe anul 2011 eu nu m-am atins de ea, totul a început de la Revelion. Eu nu spun că Oana m-a înşelat ci doar că a făcut nişte greşeli. Nu este ruşions să fii înşelat, ci este ruşions să înşeli. Dacă ea insistă, stăm de vorbă, dar o să fie celebru şi Tudy. Eu voiam să apară la această conferinţă de presă să vină cu el de mână, cu Tim, pe lângă Tudor, există şi Tim. Ei au făcut-o pentru mine, ca să fiu liber. Eu o mai las să ţopăie puţin. Îmi doresc să stau de vorbă cu Tudy, eu de acum înainte nu mai vorbesc cu Oana decât prin Tudy, el e superbăiat, m-a scăpat de Oana, tipul ăsta e chiar mişto şi o şi iubeşte pe Oana. Eu am mesaje pe telefon, pe care le-am primit, îmi erau adresate. Întrebaţi-l pe Tudy,", a declarat Pepe la "Poveştiri Adevărate".

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu