Pagini

duminică, 3 aprilie 2011

Andra: "Mă uit la copilul meu și mă gândesc că este un miracol"

Andra: "Pur si simplu stau si ma uit la copilul meu si ma gandesc ca este un miracol"

Andra, membra a juriul "Romanii au talent" si, din 16 februarie, mamica unui baietel, David, a acordat un interviu in exclusivitate in care a vorbit despre cum i s-a schimbat viata acum ca a devinit mama, dar si cum se simte in aceasta perioada.

Intrebata cum se descurca cu programul de la "Romanii au talent " si cu noul rol de mama, Andra a marturisit: "Nu imi este usor pentru ca ma gandesc mereu la David, dar Catalin care a fost alturi de mine a sunat destul de des acasa sa vada cum e micutul nostru".



Legat de cum se simte in acesta perioada Andra a marturisit ca se simte bine: "Acum stii cum e in perioada asta cu alaptatul sunt lucruri noi pentru mine pe care le-am auzit de la sora mea. Sunt sentimente frumoase care nu se compara cu nimic".

"Mi s-a schimbat viata, pur si simplu stau si ma uit la copilul meu si ma gandesc ca este chiar un miracol si o minune ca am dat nastere unui copil atat de frumos si sanatos", a mai adaugat Andra.

Un comentariu:

  1. draga Andra' esti mai frumoasa ca oricand! nu-mi vine sa cred cat de frumoasa esti! sunt si eu femeie 'asa ca sa nu crezi ca o spun cu alte scopuri... dar ai inflorit ! iti prieste dragamea andra ' sa tot mai ai asemenea experiente binefacatoare!eu ' oricum te divinizam pentru vocea ta' pt. frumusetea ta' dar acum esti si mai frumoasa! sa va bucurati de bobocelul vostru ! si' tot inainte!!

    RăspundețiȘtergere